Monday, 2 April 2012

✿ku seperti BONEKA✿

Hye guys.apa khabar?semua chat?harap2 korang chat la.
aku just nak cter dkt korang semua pasal aku la.apa yang aku rasa .hehe
adakah orang akan faham perasaan boneka???
mesti la tak kan faham kan sebab orang selalu anggap boneka 2 tiada perasaan.betul tak?


                 

macam 2 lah aku rasa tau tak.dy anggap aku apa ea??
maybe bagi dy aku nie hanyalah ‘TEMAN ‘ buat dy untuk lepaskan kebosanan n tempat meluahkan
perasaan ar or papew jew la
aku terima la semua 2,tapi aku nie manusia juga kan.tapi pernah ke dy cuba untuk faham aku???
walaupown dah kenal lama COMFIRM sampai BILA2 dy takkan faham aku.sebab apa??
mesti la sebab aku ni BONEKA buat dy kn yang tak penting sangat n hanya teman untuk melepaskan
apa2 perasaan dy.
biar la kalau memang 2 anggapan dy terhadap aku,tapi aku ni manusia bukannya boneka yang dy boleh
buat macam 2.kn3.
aku manusia sama macam korang semua n dy.mesti la ada perasaankn.
apa korang akan buat,bila ada orang buat dekat korang ???
apa perasaan korang??

p/s:    cuba la faham perasaan seseorang itu terlebih dahulu,
           sebelum anda ingin dy memahami perasaan anda




2 comments:

  1. xla..owg pown xnk gdoh..owg cume gtau pndpat owg jew..xprnh niat lnsg nk mrh..
    maaf..
    : (

    ReplyDelete
  2. okey.tak nk gdoh3 okey.tak baik gdoh nie.cbe la berbaik blik. n bincang elok3 tau :D

    ReplyDelete

Pink Lollipop