Friday, 25 November 2011

♥t e a m m a l a y s i a ♥



Sejujurnya, memang saya suka lagu ini.
Lagu ini agak rancak, bersemangat dan penghasilan video diatas memang 1 Malaysia.
Semua ada. Semua orang menyanyi, menari dan bergembira. Malaysia ini memang hebat. 
Kita masih mampu senyum walaupun hidup berbilang bangsa. 
Saya bangga jadi rakyat Malaysia. 



kepada sesiapa yang tak tahu lagi nie lagi.
adew lirik tat bawah 2.
boleh la korang nyayi kan. :)
tajuk lagu nie GEMURUH SUARA
kepada sesiapa yang tak tahu lagu nie la

Kalau engkau jatuh,
Jangan engkau lemah,
Kerana hidup mengajar kita,
Jangan cepat mengalah.
Bina yakin diri,
Mampu kita lakukan,
Tiada yang mustahil,
Segalanya Boleh!

Kita bergandingan,
Meraikan Malaysia!
Gemuruh suara,
Jadi bangsa Berjaya,
Gemuruh perkasa,
Bawah satu bendera,
Nama kita bina,
Diseluruh benua rasa bangga,
Genggam amanat wira,
Julang panji Malaysia..
Genggam amanat wira,
Julang panji Malaysia!!


p/s: sorry la baru sekarang saya update :D
apew2 pown MALAYSIA DAH MENANG

♥ n a j w a l a t i f ♥

video klip terbaru daripada najwa latif

kalau yang tak tahu lagu nie,
saya ada sedia kan lirik lagu nie tat bawah okea :D

hmm.. hoo.. haaa.. mmm..
Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku
Aku mulai resah
Hatiku jadi kebah
Melihat dirimu aku rebah
Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Lalu cinta kita bermula
Dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
Dan berjanji untuk setia
Sehidup semati kita
Menjanjikan bahagia
Untuk kita berdua selamanya
hmm.. hoo.. lalala.. mmm..
Jangan engkau jangan pergi
Jangan tinggalku sendiri
Jangan tinggalkan carta hati
Kau janji kan bahagia
Ku janji kau tak terluka
Teruslah berada di carta hati kita
lalalalala.. hooo…
lalalalala.. mmm…

Saturday, 5 November 2011

♥s e l a m a t h a r i r a y a a i d i l a d h a ♥

Malam-malam lihat lampu jalan,
tengok-tengok hantu raya,
hati-hati diatas jalan,
supaya selamat pulang beraya

selamat hari raya aidiladha !  
dikesempatan ini aku ingin mengucapkan  selamat menyambut hari raya aidil adha pada ahad 6 hb november 2011., kepada ahli-ahli keluarga, sahabat-sahabat dan umat islam. maaf jika ada tersalah bicara, terguriskan hati sesiapa ke, manalah tahukan. hehe. tidak lupa juga kepada semua yang sudi follow dan memeriahkan lagi blog ini



 ISNIN cari SELASA,
nak tanya nampak tak RABU,
agar ingatkan KHAMIS beritahu,
JUMAAT supaya tak lupa,
mesej kat SABTU
yang AHAD dah raya!!!
        SALAM AIDILADHA SEMUA!!



Wednesday, 2 November 2011

♥ a k s i B F F♥

hye guys,
nie vdeo yg ktowg buat.
xbes pown, sjew jew syok2 dok wt vdeo,
dh xthu nk apew ps abz PMR.
huhu

yg trlbat dalam vdeo nie:
aliff, amirul, alea, athrah, asyra n eryn

aq wt rkman jew . hehe

cmment vdeo gler ktowg nie ok. haha 

klau nk tgok vdeo nie
bka la tat link fb nie<3

                                                                
                                                                  pengurusan penternakan BABI












Pink Lollipop