Friday, 25 November 2011

♥t e a m m a l a y s i a ♥



Sejujurnya, memang saya suka lagu ini.
Lagu ini agak rancak, bersemangat dan penghasilan video diatas memang 1 Malaysia.
Semua ada. Semua orang menyanyi, menari dan bergembira. Malaysia ini memang hebat. 
Kita masih mampu senyum walaupun hidup berbilang bangsa. 
Saya bangga jadi rakyat Malaysia. 



kepada sesiapa yang tak tahu lagi nie lagi.
adew lirik tat bawah 2.
boleh la korang nyayi kan. :)
tajuk lagu nie GEMURUH SUARA
kepada sesiapa yang tak tahu lagu nie la

Kalau engkau jatuh,
Jangan engkau lemah,
Kerana hidup mengajar kita,
Jangan cepat mengalah.
Bina yakin diri,
Mampu kita lakukan,
Tiada yang mustahil,
Segalanya Boleh!

Kita bergandingan,
Meraikan Malaysia!
Gemuruh suara,
Jadi bangsa Berjaya,
Gemuruh perkasa,
Bawah satu bendera,
Nama kita bina,
Diseluruh benua rasa bangga,
Genggam amanat wira,
Julang panji Malaysia..
Genggam amanat wira,
Julang panji Malaysia!!


p/s: sorry la baru sekarang saya update :D
apew2 pown MALAYSIA DAH MENANG

♥ n a j w a l a t i f ♥

video klip terbaru daripada najwa latif

kalau yang tak tahu lagu nie,
saya ada sedia kan lirik lagu nie tat bawah okea :D

hmm.. hoo.. haaa.. mmm..
Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku
Aku mulai resah
Hatiku jadi kebah
Melihat dirimu aku rebah
Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Lalu cinta kita bermula
Dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
Dan berjanji untuk setia
Sehidup semati kita
Menjanjikan bahagia
Untuk kita berdua selamanya
hmm.. hoo.. lalala.. mmm..
Jangan engkau jangan pergi
Jangan tinggalku sendiri
Jangan tinggalkan carta hati
Kau janji kan bahagia
Ku janji kau tak terluka
Teruslah berada di carta hati kita
lalalalala.. hooo…
lalalalala.. mmm…

Saturday, 5 November 2011

♥s e l a m a t h a r i r a y a a i d i l a d h a ♥

Malam-malam lihat lampu jalan,
tengok-tengok hantu raya,
hati-hati diatas jalan,
supaya selamat pulang beraya

selamat hari raya aidiladha !  
dikesempatan ini aku ingin mengucapkan  selamat menyambut hari raya aidil adha pada ahad 6 hb november 2011., kepada ahli-ahli keluarga, sahabat-sahabat dan umat islam. maaf jika ada tersalah bicara, terguriskan hati sesiapa ke, manalah tahukan. hehe. tidak lupa juga kepada semua yang sudi follow dan memeriahkan lagi blog ini



 ISNIN cari SELASA,
nak tanya nampak tak RABU,
agar ingatkan KHAMIS beritahu,
JUMAAT supaya tak lupa,
mesej kat SABTU
yang AHAD dah raya!!!
        SALAM AIDILADHA SEMUA!!



Wednesday, 2 November 2011

♥ a k s i B F F♥

hye guys,
nie vdeo yg ktowg buat.
xbes pown, sjew jew syok2 dok wt vdeo,
dh xthu nk apew ps abz PMR.
huhu

yg trlbat dalam vdeo nie:
aliff, amirul, alea, athrah, asyra n eryn

aq wt rkman jew . hehe

cmment vdeo gler ktowg nie ok. haha 

klau nk tgok vdeo nie
bka la tat link fb nie<3

                                                                
                                                                  pengurusan penternakan BABI












Monday, 31 October 2011

♥ j a m u a n a k h i r t a h u n p e n g a w a s 2 0 1 1 ♥


hye.
31/10 kolh ktowg adew wt jmuan pngawas di kolej komuniti.
bes gk g sne. hehe
stiap taon 
mkanan 2 sdp2 la gk. xp xabz pown aq mkn . haha
jemput la mkn smua. hehe.
plih la yg mne ske ye :)







nie ple gmbr aq n kwn aq yg smpt ambk la
xdew la cntik cgt. hehe
xp ambk jst nak wt knangan jew.
mne nk tau t trpsh kn, gmbr jew blh jd knangan. hihi

 nana, athrah n alea

 wk2 nie tgh brciap sdia nk smbut kwn kolh mai.
sblom dyowg cmpy, ktowg posing la dlu.
haha

nana n alea.
tnggu nk ambk khadiran mrid smkbk.
lme gler tnggu dyowg cmpy. 
hihi

                                                                 athirah n alea
                                                               nana n aina,
                                                              pnye lme dok tnggu dyowg cmpy.
                                                           xpxcmpy2 g.hehe,lme kn?
                                                             dh rse lpr dh pown, xp mknan xdew gpown
                                                             sbb 2 tngkp gmbr dlu.
                                                       
aliff, ckgu faridah, alea, nana, athirah n ckgu rohanom

smart xktowg?
haha, prsan :-)
                                                            dh abz mkn smbung posing blk la.
                                                                            haha

alea klau posing 2. 
bunga pown dy nk g cium.
haha

                                                                     ♥  B F F ♥

                                                                          okea x pic nie?
                                                                               huhu

owg tgh sbuk dok ambk gmbr.
tme nie gk la ktowg sbuk nk ambk gk.
hehe
athirah nk bg bunga tat cpew la 2?
cpew g klau bkn dy pnye,
?????
(teka la cpew)
mle ny nk wt bntuk aty la,
xp dh klut .
jd bntuk enth papew kn.
haha

tme nie dh nk blk.
smpt g la nk ambk gmbr nan dyowg nie.
klau adew ksmptan g .
nnti ktowg g k.
haha

Sunday, 30 October 2011

♥ l o v e♥

terasa begitu nyata

gelap itu seperti ini rasanya
tak ada dirimu disini untuk meneranginya
karena kau bagai cahaya dihatiku

dingin ini begitu menusuk jiwa ku
tak ada yang dapat menghangatkanku
selain kamu

meski pun ada cahaya yang dapat menerangiku
meskipun ada sesosok yang dapat menghangatkanku
tapi hanya sosok mu lah yang begitu nyata untukku

tak ada lagi kenangan terindah selain kenangan bersamamu
kau begitu kekal abadi disini,
bersama ku,
didalam hatiku,
selamanya ,

♥ b a c k t o s c h o o l ♥

hey guys,
lepas nie mesti dah jarang nak update blog kan. hehe
coz esok dah mula kolh so jarang la.
gpown bukan ny pandai sangat pasal blog nie. huhu
t bila cuti kolh panjang sy try la cari idea baru yang nak tulis .
okea la. sy pown dh tau mau cakap ape.

kepada yang masih sekolah, selamat kembali ke sekolah ye.
haha

Friday, 28 October 2011

♥ m y l o v e s t o r y ♥



setelah hanpir 5 bulan bersamanya banyak kenangan manis dan pahit dalam hidupku yang telah ku lalui bersama insan yang tersayang.pada mulanya dia telah datang dalam hidupku disaat hati ini masih lagi terluka dengan seseorang yang pernah menghadiri dalam hidupku.dia telah mula menganggu aku telah menhantar SMS kepada aku dengan mengatakan dia ingin berkenalan dengan aku....

Aku rasa malas nak layan tapi layan la sikit-sikit. haha. dengan menanya siapakah dia ialah aku pun tak kenal siapa dia tu kan....
kisah aku terus bermula selepas seorang insan yang bernama "Mohd Aliff Anuar" ini terus menhantui aku pada mulanya aku berfikir dia hanya nak berkawan tapi sebaliknya dia ingin menjadikan aku teman hidupnya..hehe

namun tak semudah itu,aku perlu mengenalinya dengan lebih rapat supaya aku kenal siapakah dia?dirinya dan latar belakangnya yang sebenar....
Pelbagai cerita aku dengar tentang dirinya menbuatkan aku berat hati menerimanya lagi dan aku masih meragui cintanya terhadap aku adakah dia benar-benar ikhlas mencintai aku. huhu

namun disebalik keraguan aku ini dia terus menyakinkan aku bahawa dia benar-benar tulus pelbagai cara dia memikat aku namun hati ini merasakan masih awal untuk aku mengatakan aku boleh menerimanya
lalu apa yang berlaku dia megatakan padaku bahawa dia tidak akan berputus asa walaupun aku masih belum dapat menerimanya..
dan dia masih lagi mencuba lagi dan terus mencuba sehinggakan hatiku bertanya tidakkah dia bosan atau jemu...mungkin kesabarannya sangat tinggi dan mungkin juga aku kagum dengannya...

kenangan yang tidak mungkin aku lupakan di hari lahir ku yang ke 15 tidak aku sangka ada juga orang yang ingat hari lahir ku dan dia menghadiahkan aku bear ternyata aku sangat gembira dengan teddy bear yang dia beri itu, aku buatkan sebagai teman tidurku hehe..
pada tarikh 05/06/11 aku telah menerimanya dan ini membuatkan aku gembira dan juga dia sangat gembira.
kini kami bahagia dan adakala gaduh jugak tapi bukanlah percintaan namanya jika cinta semuanya indah sahaja..
Aku berharap kami bahagia dan kekal sampai bila-bila....<3<3
Amin...



♥ b e s t f r i e n d s ♥

athirah , nana , asyra , atyn , alea



Thursday, 27 October 2011

♥ ♥ a b o u t m e ♥ ♥

assalamualaikum.



 full name 'nur syazlyana zakaria'. for short just call me 'nana'.
age 15 year old ready
date birth is 18 may 1996.
stay in batu kawan, pulau pinang.
was studing at smk batu kawan.
find me on : facebook tagged 

Pink Lollipop