Friday 28 October 2011

♥ m y l o v e s t o r y ♥



setelah hanpir 5 bulan bersamanya banyak kenangan manis dan pahit dalam hidupku yang telah ku lalui bersama insan yang tersayang.pada mulanya dia telah datang dalam hidupku disaat hati ini masih lagi terluka dengan seseorang yang pernah menghadiri dalam hidupku.dia telah mula menganggu aku telah menhantar SMS kepada aku dengan mengatakan dia ingin berkenalan dengan aku....

Aku rasa malas nak layan tapi layan la sikit-sikit. haha. dengan menanya siapakah dia ialah aku pun tak kenal siapa dia tu kan....
kisah aku terus bermula selepas seorang insan yang bernama "Mohd Aliff Anuar" ini terus menhantui aku pada mulanya aku berfikir dia hanya nak berkawan tapi sebaliknya dia ingin menjadikan aku teman hidupnya..hehe

namun tak semudah itu,aku perlu mengenalinya dengan lebih rapat supaya aku kenal siapakah dia?dirinya dan latar belakangnya yang sebenar....
Pelbagai cerita aku dengar tentang dirinya menbuatkan aku berat hati menerimanya lagi dan aku masih meragui cintanya terhadap aku adakah dia benar-benar ikhlas mencintai aku. huhu

namun disebalik keraguan aku ini dia terus menyakinkan aku bahawa dia benar-benar tulus pelbagai cara dia memikat aku namun hati ini merasakan masih awal untuk aku mengatakan aku boleh menerimanya
lalu apa yang berlaku dia megatakan padaku bahawa dia tidak akan berputus asa walaupun aku masih belum dapat menerimanya..
dan dia masih lagi mencuba lagi dan terus mencuba sehinggakan hatiku bertanya tidakkah dia bosan atau jemu...mungkin kesabarannya sangat tinggi dan mungkin juga aku kagum dengannya...

kenangan yang tidak mungkin aku lupakan di hari lahir ku yang ke 15 tidak aku sangka ada juga orang yang ingat hari lahir ku dan dia menghadiahkan aku bear ternyata aku sangat gembira dengan teddy bear yang dia beri itu, aku buatkan sebagai teman tidurku hehe..
pada tarikh 05/06/11 aku telah menerimanya dan ini membuatkan aku gembira dan juga dia sangat gembira.
kini kami bahagia dan adakala gaduh jugak tapi bukanlah percintaan namanya jika cinta semuanya indah sahaja..
Aku berharap kami bahagia dan kekal sampai bila-bila....<3<3
Amin...



No comments:

Post a Comment

Pink Lollipop