Saturday, 7 April 2012

✿BENCI SEKOLAH✿

Hye guys.apa khabar?chat semua? BENCI SEKOLAH?
mesti korang ingat aku ni benci sekolah kan.
ish3 tak baik tau berfikiran negatif.aku tak benci sekolah pown.
maksud aku sebenarnya???
cuba la teka.tak pew ar cian korang semua dok fikir kn.
mai sini aku gtau korang maksud aku.tunggu ye :D
jangan fikir negatif tau dekat aku.aku nie rajin mai sekolah ta.
haha(perasan)

semua bermula di sekolah aku ar.tak kan sekolah korang pula.
start dari sekolah la coz tittle pown 'BENCI SEKOLAH' kn3
actually time rehat la..korang semua mesti suka kan , kan , kan .
 tipu kalau korang cakap tak suka ,
sama dengan  geng aku , mesti lajuu jaaa nak pergi kantin ,
makan jangan tanya laaa , banyak oo0 ,
bilaa abis makan , tulaaa benda yang aku maksud kan benci sekolah .
ada faham??

tau kenapa???
sebab ,ye la lepas habis makan.mesti la naik ke kelas kan.
2 yang tak suka.faham2 la.dh makan kan.malas la naik kelas.
tambah2 naik tangga yang banyak2 tingkat.bagi la ada lif tak pew gk..
semua geng aku n aku. asyik dok semput la bila naik tangga .
kalau tak makan ,nanti lapar pula kan.
dah la balik sekolah punya lambat.ta tak pukul berapa aku balik??
pukul 3.10 tau.lambat kan??sangat2 lambat ,
tapi tak de la pandai sangat.aceceh ,rendah kan diri pula kan.huhu:D
okay la.bubye<3<3

p/s :sekolah ku.rumah ku
    ------.>jangan benci sekolah tau.hargai la sekolah kerana disitu la tempat kita
              untuk menuntut ilmu pengetahuan 

7 comments:

  1. ena dulu kelas pg..so yg paling ena benci ialah, nk bangun pg mandy g kolah tu...hukhukhuk.... setiap org mesti ade detik yg xdisukai ketika sekolah..hehehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.btol.nana pown klz pg.tme 2 pown benci gk nak bngun pg2 kn3.hehe

      Delete
  2. haha..kolah blik lmbt..huhu..kami 1.50 dh blik..
    btw..blog cntik..makin cntik la..
    ske2

    ReplyDelete
    Replies
    1. aliff: okay la kolh korang blik awl.kolh kita nie bljr trlbih ckit.btw thnx okey.

      eleen:btol3.akak yg ajr,kalau tak de org yg ajr,tak cntek la mcm nie.huhu(prasan)

      Delete

Pink Lollipop